Tilbudt plads i Spiren

Når du har fået tilbudt plads til dit barn i Spiren, vil vi opfordrer dig til, at ringe og snakke med os om opstart, og hvilken stue dit barn skal gå på. Har I ikke besøgt os, er I meget velkomne til at komme forbi efter aftale.

Den første dag I kommer, vil stuens personale være klar til, at byde jer velkommen. I vil sammen tage en snak om, hvordan I og jeres barn får den bedste start hos os. De tre medarbejder på stuen kommer til at fungere som jeres barns primær voksne.  Dette således at barnet altid har en tryg voksen i nærheden selvom der er en der er fraværende.

Det er meget forskelligt hvor lang tid, I som forældre har til opstart af jeres barn, og hvordan jeres barn reagere på at starte i vuggestuen. Nogle børn har brug for længere tid, og kan derfor have brug for korte dage, imens andre er klar til hverdagen i vuggestuen efter et par dage. Dette er altid en vurdering vi tager sammen med jer.